0

HANDELSBETINGELSER

1. Køb hos Nhordic

Nhordic
Kongebrogade 37, 1 TH
6000
CVR-nr.: 38165348

2. PRISER

Alle priser er i danske kroner og inkl. moms og andre afgifter.
Under Movember kampagnen, kan rabatkoder/rabatkuponer ikke anvendes.
– Hvis du har en rabatkode, som er bedre end de 20% rabat, som Movember kampagnen tilbyder, kontakt kundeservice og så vil vi pålægge den resterende rabat til din ordre.

Der tages forbehold for:

  • Valutaændringer
  • Force majeure
  • Leveringssvigt
  • Afgiftsændringer
  • Udsolgte varer og trykfejl


3. ORDREBEKRÆFTELSE

Når du modtager ordrebekræftelsen, skal du kontrollere, at den er i overensstemmelse med din bestilling. Hvis du opdager fejl, eller har ændringer til din ordre bedes du kontakte Nhordic på Kundeservice@nhordic.dk

4. LEVERING

Nhordic’s produkter afsendes med DAO365 og Postnord. Pakkerne leveres normalt indenfor 2-4 arbejdsdage. Der kan dog være længere leveringstid i forbindelse med tilbudskampagner, helligdage og lignende. I tilfælde af at DAO365 og Postnord, ikke kan omdele til privatadressen, grundet særlige omstændigheder, vil den blive omdelt til nærmeste pakkeshop.

Nhordic leverer kun varer indenfor Danmarks landegrænse. (Ikke Færøerne og Island)

5. BETALING

De mulige betalingsmåder på Nhordic er:

  • Dankort
  • Visa
  • Visa Electron
  • Mastercard
  • Anyday
  • ViaBill

Vi har sikret vores webshop med SSL-kryptering, som sikrer, at de informationer du indtaster, kun kan ses af Nets. Det samlede beløb trækkes først, når varerne afsendes fra vores lager.
Ved brug af rabatkoder er det kun muligt at benytte én rabatkode pr. køb. Rabatkoden med højeste værdi, vil blive tilføjet til købet, hvis der forsøges at anvendes mere end én rabatkode.

Ved betaling med Anyday hæver vi den første betaling, når varen afsendes. Derefter betaler du en månedlig ydelse den sidste hverdag i de næste tre måneder. Denne ydelse afhænger af din ordretotal og betalingsplan. Såfremt du betaler alle rater til tiden, er der nul renter og gebyrer. Hvis du returnerer dit køb, vil din aftale med Anyday automatisk ophøre. Læs mere om vilkår for brug af Anyday her: https://da.anyday.io/terms-conditions/shopper.

6. FORTRYDELSESRET / TILFREDSHEDSGARANTI

Vi tilbyder 30 dages fuld tilfredshedsgaranti, så hvis du ikke føler dig tilfreds med de produkter du har modtaget, så giver vi dig alle pengene retur. Det vil sige du kan risikofrit selv prøve alle* vores produkter og få pengene retur, hvis du ikke er tilfreds.
Obs: Tilfredshedsgaranti gælder ikke Nhordic prøvepakke.

Ønsker du at benytte dig af dine 30 dages tilfredshedsgaranti, så udfyld kontaktformularen på følgende side: https://www.nhordic.dk/tilfredshedsgaranti/
Eller kontakt os på sociale medier eller direkte på mail: Kundeservice@nhordic.dk

Ved benyttelse af fortrydelsesretten/tilfredshedsgarantien, betaler vi hos Nhordic for at varen kommer retur til os. Du skal blot kontakte os via Facebook, Instagram eller på mail Kundeservice@nhordic.dk, så vi kan sende dig et returlabel.

Nhordic anbefaler, at varen returneres via Postnord eller DAO, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for os at spore pakken i Postnord eller DAO’s system, og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til Nhordic. Yderligere har du mulighed for at kunne efterlyse pakken, såfremt udlevering ikke har fundet sted. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind og du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 30 dage efter, du har modtaget din ordre. Meddelelsen skal gives ved ovenstående formular eller direkte til vores email Kundeservice@nhordic.dk I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret/tilfredshedsgarantien.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

For at kunne benytte fortrydelsesretten/tilfredshedsgarantien, skal varen være afleveret til Postnord eller anden fragtmand senest 30 dage efter modtagelsen.

Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:

  • Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,
  • Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.
  • Levering af varer, som på grund af deres art bliver uløseligt blandet sammen med andre varer ved leveringen


7. REKLAMATIONSRET

Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra Nhordic, skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Du er forpligtiget til at angive, og på forlangende, vise, hvordan fejlen eller manglen viser sig. Som udgangspunkt kan du kun klage over fejl, der viser sig senest to år efter, du har fået varen leveret. Klageretten gælder for fabrikationsfejl, ikke slid som følge af brug af varen.

Skade på produktet som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side, er ikke dækket af reklamationsretten.

8. ANVENDELSE AF REKLAMATIONSRETTEN

Reklamation angående fejl og mangler skal meddeles Nhordic inden for rimelig tid efter varens modtagelse.

Varen returneres i det tilfælde til nedenstående adresse på kundens regning:

Nhordic
Kongebrogade 37, 1 TH
6000 Kolding

Du bedes beskrive varens fejl eller mangel i forbindelse med reklamationen samt oplyse ordrenummeret. Varen skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.
Vi modtager ikke varer sendt pr. efterkrav eller som sendes uden porto. Desuden henter vi ikke pakker, der blevet sendt “uden omdeling” med Post Danmark, til en GLS pakkeshop ell. lign.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

9. FORSVARLIG RETURNERING

Alle produkter, der returneres til Nhordic, skal være forsvarligt indpakket. Hvis du har brudt produktemballagen, bedes du kontakte kundeservice på Kundeservice@nhordic.dk.

Vi anbefaler, at varen returneres via Postnord, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i Postnords system, og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til Nhordic. Yderligere har du mulighed for at kunne efterlyse pakken, såfremt udlevering ikke har fundet sted.

10. HVAD GØR VI MED DINE PERSONLIGE OPLYSNINGER (PERSONDATAPOLITIK)

For at du kan indgå aftale med os på Nhordic, har vi brug for følgende oplysninger:

  • Navn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysninger slettes eller anonymiseres løbende efterhånden som det formål, de blev indsamlet til, afsluttes. Personoplysninger gemmes højst i 12 måneder efter sidste brug.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Oplysninger afgivet til Nhordic videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos Nhordic har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Nhordic via e-mail Kundeservice@nhordic.dk.

Læs mere om Nhordic’s privatlivspolitik

11. COOKIES

På Nhordic.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.

12. LOGSTATISTIK

Vi bruger en logstatistik på Nhordic hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål at optimere www.Nhordic.dk.

13. ER DU I TVIVL

Såfremt der opstår tvivlsspørgsmål, er du altid velkommen til at rette henvendelse på Kundeservice@nhordic.dk.

14. Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til: Kundeservice@nhordic.dk

Hvis det ikke lykkedes os, at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Klager over almindelige varer skal du gå til Forbrugerklagenævnet eller oprette en sag ved den nye europæsiske forbrugerportal ODR.

Forbrugerklagenævnet
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Tlf.: 41 71 50 00
kfst@kfst.dk – www.forbrug.dk

Online Dispute Resolution
http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Betingelser for handel ved Nhordic er senest opdateret 01.01.2024.